გამყვანი ტურიზმი
1. ტურიზმის ისტორიის მცირე მიმოხილვა, ტურიზმის სახეობები, მათი საერთო და განმასხვავებელი ნიშნები. ( საკურორტო ტურიზმი, სამედიცინო ტურიზმი ,სასწავლო ტურიზმი და ა. შ. )
2. ტურიზმის როლი ქართულ ეკონომიკაში , პრობლემები რომლებსაც ტურ- ოპერატორად მუშაობისას ვაწყდებით , სირთულეები და საყურადღებო საკითხები.
3. გამყვანი ტურიზმი , მისი შემადგენელი ძირითადი ერთეულები : ავიაბილეთი,განთავსება , დაზღვევა, ტრანსფერი და დამატებითი მომსახურებები იგივე VIP სერვისები. ინვოისი : მისი ფორმა და შინაარსი . ანგარიშსწორების ფორმები.
4. განთავსების ობიექტების ტიპები , ნომრების კატეგორიები , CHECK INN, CHECK OUT, EARLY CHECK INN, LATE CHECK OUT .
5. საქართველოს ბაზარზე არსებული განთავსების ობიექტების დასაჯავშნი ყველა ხელმისაწვდომი სისტემა. ზოგადი მიმოხილვა იმისა სად რა შეგვიძლია დავჯავშნოთ.
კომუნიკაციის როლი გამყვან ტურიზმში : როგორ შევარჩიოთ მომხმარებლისთვის საინტერესო განთავსების ობიექტი, რა უნდა გავითვალისწინოთ მისი მოძიებისას და რა ინფორმაცია დაგვჭირდება მომხმარებლისგან.
6. პრაქტიკული ნაწილი : როგორ ვიმუშაოთ განთავსების ობიექტების დაჯავშნის სისტემებთან : NOVATOUR ; PEGAS TOURISTICS
7. პრაქტიკული ნაწილი : Ratehawk ; CTH
8. ავიაბილეთები, მათი სახეობები და ჯავშნის სისტემები - იატა , ამადეუსი, პეგასუსი, ვიზ ეარი , ონლაინ ჯავშნის სისტემები
9. პრაქტიკული ნაწილი : ავიაბილეთის დაჯავშნა WIZZ AIR , გამოსყიდვა, ბილეთის გაუქმება , საბარგო პოლიტიკა .
10. დაზღვევა: საქართველოს ბაზარზე არსებული სადაზღვეო კომპანიების მიერ შემოთავაზებული სადაზღვეო პაკეტები გამყვანი ტურიზმისათვის : ჯიპიაი, იმედი ელ , თიბისი დაზღვევა და ა. შ. ( პრაქტიკული ნაწილი: დაზღვევის გამოწერა )
11. ცალკეული ელემენტებით ტურის აკინძვა , ღირებულების დათვლა და რეალიზაცია. (პრაქტიკულ ნაწილთან ერთად) შექმნილი პროდუქტის რეკლამირება : რა გზით მივაწოდოთ პროდუქტი მომხმარებელს , რას მივაქციოთ ყურადღება და როგორ გავაკეთოთ სარეკლამო პოსტი. ( დავალება შემაჯამებელი ლექციისათვის )
12. შემაჯამებელი ლექცია : ჩემ მიერ დავალებული ტურების სათითაოდ განხილვა. პრობლემების გაანალიზება , ახსნა, შეჯამება .
შემაჯამებელი ტესტირება
კურსი მოიცავს: 12 საათს
კურსის ღირებულება: 500 ლარი ინდივიდუაურად